Digital Signage
Digitale bewegwijzering is hèt systeem om uw boodschap op een flexible manier over te brengen.
Met Digital Signage bedoelen we het via beeldschermen tonen van informatie dat gericht is op een bepaald publiek. Digital Signage, ook wel narrowcasting genoemd, is een ideaal middel om uw doelgroep op het juiste moment optimaal te informeren, te adviseren of misschien zelfs te inspireren. Op een goede geselecteerde locatie en tijdstip wordt deze informatie per beeldscherm toonbaar gemaakt.
Digital signage kunt u inzetten om bijvoorbeeld het wachten te veraangenamen, om de weg te wijzen, of informatie te verschaffen in bijvoorbeeld een lobby of om aankopen te stimuleren op de winkelvloer. Deze gerichte communicatie op het juiste moment is dé perfecte aanvulling op de traditionele communicatiekanalen. Voorbeelden van digital signage zijn welkom schermen in ontvangstruimtes, dynamische bewegwijzering via beeldschermen in gebouwen of reclameschermen in winkels.


-
Displays
Displays
Dit is de apparatuur die verbonden is met een TV, projector of Tablet die de uiteindelijke inhoud gaan weergeven. Met andere woorden; zij zijn het medium waar naar gekeken wordt. Elk display is uniek in de software en heeft zijn eigen specifieke inhoud, lay-out ontwerp en tijdschema. Ze hebben ook een unieke identificatie ten bate van de statische rapportage.
-
Media
-
Lay-out's
-
Tijdschema's
-
Content; Wat kan er weergegeven worden?